Naši poslovni procesi u okviru djelatnosti kockanja i klađenja, proizvodi i usluge utemeljeni su na načelima upravljanja kvalitetom, a naše glavno opredjeljenje i usmjerenje je zadovoljstvo naših klijenata.
Obvezujemo se udovoljiti potrebama i zahtjevima naših klijenata i stalno usavršavati kvalitetu naših proizvoda, usluga i poslovnih procesa te sustava upravljanja kvalitetom u cjelini.
Usredotočujemo se na ono što je važno za izgradnju i usavršavanje naših usluga. Težimo biti partner koji donosi kvalitetu svim našim korisnicima.
Svojim poslovanjem stvaramo rezultate temeljene na povjerenju i uzajamnom poštovanju naših klijenata i vlastitih zaposlenika.
Stvaramo nove vrijednosti korisnicima svojih proizvoda i usluga, kao i svojim zaposlenicima i društvenoj zajednici.
Germania u svome poslovanju unapređuje:
- kvalitetu vlastitog proizvoda i usluga,
- kvalitetu odnosa s klijentima,
- kvalitetu odnosa prema svojim zaposlenicima,
- kvalitetu odnosa prema društvenoj zajednici,
- efikasnost vlastitih poslovnih procesa.